Friday, September 25, 2020

Το «Xbox One S All-Digital Edition» της Microsoft στοχεύει να αλλάξει το παιχνίδι

- Advertisement -

Οι αξιόπιστες φήμες έχουν εξαπλωθεί εδώ και μήνες ότι η Microsoft εργαζόταν σε μια νέα έκδοση “digital-media-only” κονσόλας παιχνιδιών Xbox One, χωρίς μονάδα δίσκου.

Την περασμένη εβδομάδα, στο Windows Central ανέφεραν ότι το project, που ονομάζεται Maverick, μπορεί να βρίσκεται στα καταστήματα το Μάιο, ως “Xbox One S All-Digital Edition”. Το νέο Xbox εξαρτάται εξ ολοκλήρου από την πρόσβαση στο Διαδίκτυο και τις ψηφιακές άδειες χρήσης του λογισμικού του, γεγονός που θα ενθάρρυνε τους πελάτες να προσυπογράψουν τις υπηρεσίες της Microsoft όπως το Game Pass. Επίσης το δεύτερο φημισμένο project της Microsoft, “Scarlett Cloud“, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί με την προγραμματισμένη υπηρεσία ροής παιχνιδιών της Microsoft.

Αυτό σηματοδοτεί ένα ακόμη βήμα της Microsoft για την μονάδα του τμήματος βιντεοπαιχνιδιών της ως φορέα παροχής υπηρεσιών, παράλληλα με υπηρεσίες συνδρομής όπως το Xbox All Access. Αυτό, με τη σειρά του, φαίνεται να ζωγραφίζει μια εικόνα της τρέχουσας στρατηγικής της κονσόλας της Microsoft, ότι εργάζεται για να διαταράξει εξ ολοκλήρου την αγορά. Αντί να επικεντρωθεί στην πιο παραδοσιακή διαδρομή – εστιάζοντας σε παιχνίδια που πρέπει να είναι “must-have” για την πλατφόρμα τους, δίνοντας έτσι στον καταναλωτή αρκετούς συγκεκριμένους λόγους να κατέχει ένα Xbox ανάμεσα σε Switch ή PlayStation 4 – η Microsoft έχει απομακρυνθεί σταθερά σε πολλά τα αποδεκτά πρότυπα για το τι είναι στην πραγματικότητα μια video-game console.

Αυτό έχει τη δυνατότητα να προκαλέσει πολλά χτυπήματα. Μεταξύ της τρέχουσας ηλικίας των μεμονωμένων παιχνιδιών που καθίστανται αποκλειστικά πλατφόρμες εξυπηρέτησης, όπως το Fortnite ή το Warframe, και η συνεχής άνοδος της δημοτικότητας των ψηφιακών μέσων σε όλες τις πλατφόρμες, τα φυσικά μέσα παίζουν σταθερά λιγότερο μέρος από τα έσοδα από τυχερά παιχνίδια κατά το τελευταίο ζεύγος των ετών. (Οι αξιόπιστες στατιστικές της αγοράς για τις πωλήσεις βιντεοπαιχνιδιών είναι δύσκολο να βρεθούν, δεδομένου ότι οι εταιρείες σπάνια αποκαλύπτουν τα εσωτερικά δεδομένα τους, αλλά όταν το κάνουν, υπάρχει μια ξεχωριστή τάση προς τις ψηφιακές πωλήσεις που ταιριάζουν ή υπερβαίνουν τα φυσικά μέσα.) Ενώ τα συνολικά έσοδα δεν ήταν ποτέ υγιέστερα, οι μεγάλοι λιανοπωλητές όπως το GameStop καταγράφουν σημαντικές απώλειες.

Η αρχική έναρξη της κίνησης προς downloadable content (DLC) στην αγορά της κονσόλας οφειλόταν σε εταιρείες όπως η GameStop, οι οποίες πραγματοποίησαν κέρδη ρεκόρ κατά τη δεκαετία του 1990 και του 2000 με την κεφαλαιοποίηση της αγοράς παιχνιδιών. Δεδομένου ότι η DLC δεν μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο διαπραγμάτευσης για πίστωση καταστήματος, έγινε η συνήθης πρακτική της βιομηχανίας να συμπεριλάβει τουλάχιστον ορισμένα “in-app purchases”, διότι με αυτόν τον τρόπο μια επιχείρηση κάνει τουλάχιστον λίγα χρήματα από την πώληση ενός χρησιμοποιηθέντος παιχνιδιού.

Με ένα “digital-only” Xbox, το οποίο φημολογείται ότι βρίσκεται σε σημαντικά φθηνότερη τιμή λιανικής από το τρέχον Xbox One S, η Microsoft κινείται προς την κατεύθυνση της εισαγωγής ενός ολοκαίνουριου ακροατηρίου, το οποίο πληρώνει απευθείας την Microsoft. Θέτει επίσης τη Microsoft σε έναν ρόλο πιο παρόμοιο με το Netflix ή το Hulu από έναν παραδοσιακό κατασκευαστή παιχνιδιών βίντεο, ο οποίος ολοκληρώνεται με μια περιστρεφόμενη σύνθεση μήνα-μήνα μέσω του Game-Pass.

Σε αυτό το σημείο, είναι πολύ νωρίς για να πούμε αν αυτό θα καταλήξει ως μια προαιρετική ιδιορρυθμία που είναι μοναδική στη γραμμή του Xbox ή μια πραγματικά ενοχλητική επιρροή στην αγορά. Προς το παρόν, οι κύριοι ανταγωνιστές της Microsoft στον χώρο της κονσόλας, Sony και Nintendo, κάνουν καλά με την προσήλωσή τους στο τρέχον μοντέλο. Ειδικότερα, η Sony προώθησε τις πωλήσεις του αποκλειστικού Spider-Man PS4 του περασμένου έτους σε ένα νέο ορόσημο, σημειώνοντας περίπου 92 εκατομμύρια PS4 που πωλήθηκαν από τον Ιανουάριο του 2019. Αυτό είναι περίπου διπλάσιο από την βάση εγκατάστασης του Xbox One, αν και η πρόσφατη απόφαση της Microsoft να προσφέρει το Xbox Pass σε μη Xbox συσκευές κάνει πολλά για να αλλάξει αυτό το θέμα.

Καθώς η αγορά συνεχίζει να εξελίσσεται προς την αποδοχή των video-games ως υπηρεσία, ωστόσο, μπορεί να είναι μία σίγουρη επένδυση να έχουμε μια πλατφόρμα κονσόλας που να είναι μια φθηνή μέθοδος εισόδου για τέτοιες υπηρεσίες.

- Advertisement -
ΠΗΓΗGeek Wire
Avatar
Chris Georgiou
??? Business & Management Grad. ☕️?‍♀️ Barista @StarbucksCY ?? Author @Techaholic ?? Graphic Creativity ?? Marking Lines
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Must Read

Ένα Mate 40 Pro θεάθηκε να κυκλοφορεί ανάμεσα μας!

Είναι η ίδια παλιά ιστορία, οι ανεπίσημες ναυαρχίδες της Huawei Mate περπατούν στο μετρό με τη θήκη NDA που μας δίνει την πρώτη ματιά...

ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΡΕ SAMSUNG ΜΕ ΤΟ GALAXY S20 FE?!

Έχουμε ήδη αναφέρει ότι η Samsung ανακοίνωσε το νέο Galaxy S20 FE που φέρνει κορυφαία κάποια χαρακτηριστικά από τις ναυαρχίδες τους σε ΠΟΛΎ καλύτερη...

Ετοιμαστείτε και επισημά για το OnePlus 8T

14 Οκτώβριου είναι και επισημά η ημερομηνία για την εκδήλωση της OnePlus για να μας ανακοινώσει το ανερχόμενο OnePlus 8T που έρχεται με δυνατά...

Έτσι είναι ο εσωτερικός κόσμος των Fall Guys!

Όλος ο κόσμος λάτρεψε αυτά τα αξιολάτρευτα ανθρωπάκια που με την γοητεία τους εκάνε μικρούς και μεγάλους να τα αγαπήσουν. Εκατομμύρια παίκτες ανά το...

Αυξηση στις πωλήσεις του Xbox One X κατά 750%

Η Amazon ανέφερε σημαντική αύξηση στις πωλήσεις του Xbox One X της Microsoft, την ίδια ημέρα που κυκλοφόρησαν οι προπαραγγελίες για τα Xbox Series...