Tuesday, February 18, 2020

Το «Xbox One S All-Digital Edition» της Microsoft στοχεύει να αλλάξει το παιχνίδι

- Advertisement -

Οι αξιόπιστες φήμες έχουν εξαπλωθεί εδώ και μήνες ότι η Microsoft εργαζόταν σε μια νέα έκδοση “digital-media-only” κονσόλας παιχνιδιών Xbox One, χωρίς μονάδα δίσκου.

Την περασμένη εβδομάδα, στο Windows Central ανέφεραν ότι το project, που ονομάζεται Maverick, μπορεί να βρίσκεται στα καταστήματα το Μάιο, ως “Xbox One S All-Digital Edition”. Το νέο Xbox εξαρτάται εξ ολοκλήρου από την πρόσβαση στο Διαδίκτυο και τις ψηφιακές άδειες χρήσης του λογισμικού του, γεγονός που θα ενθάρρυνε τους πελάτες να προσυπογράψουν τις υπηρεσίες της Microsoft όπως το Game Pass. Επίσης το δεύτερο φημισμένο project της Microsoft, “Scarlett Cloud“, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί με την προγραμματισμένη υπηρεσία ροής παιχνιδιών της Microsoft.

Αυτό σηματοδοτεί ένα ακόμη βήμα της Microsoft για την μονάδα του τμήματος βιντεοπαιχνιδιών της ως φορέα παροχής υπηρεσιών, παράλληλα με υπηρεσίες συνδρομής όπως το Xbox All Access. Αυτό, με τη σειρά του, φαίνεται να ζωγραφίζει μια εικόνα της τρέχουσας στρατηγικής της κονσόλας της Microsoft, ότι εργάζεται για να διαταράξει εξ ολοκλήρου την αγορά. Αντί να επικεντρωθεί στην πιο παραδοσιακή διαδρομή – εστιάζοντας σε παιχνίδια που πρέπει να είναι “must-have” για την πλατφόρμα τους, δίνοντας έτσι στον καταναλωτή αρκετούς συγκεκριμένους λόγους να κατέχει ένα Xbox ανάμεσα σε Switch ή PlayStation 4 – η Microsoft έχει απομακρυνθεί σταθερά σε πολλά τα αποδεκτά πρότυπα για το τι είναι στην πραγματικότητα μια video-game console.

Αυτό έχει τη δυνατότητα να προκαλέσει πολλά χτυπήματα. Μεταξύ της τρέχουσας ηλικίας των μεμονωμένων παιχνιδιών που καθίστανται αποκλειστικά πλατφόρμες εξυπηρέτησης, όπως το Fortnite ή το Warframe, και η συνεχής άνοδος της δημοτικότητας των ψηφιακών μέσων σε όλες τις πλατφόρμες, τα φυσικά μέσα παίζουν σταθερά λιγότερο μέρος από τα έσοδα από τυχερά παιχνίδια κατά το τελευταίο ζεύγος των ετών. (Οι αξιόπιστες στατιστικές της αγοράς για τις πωλήσεις βιντεοπαιχνιδιών είναι δύσκολο να βρεθούν, δεδομένου ότι οι εταιρείες σπάνια αποκαλύπτουν τα εσωτερικά δεδομένα τους, αλλά όταν το κάνουν, υπάρχει μια ξεχωριστή τάση προς τις ψηφιακές πωλήσεις που ταιριάζουν ή υπερβαίνουν τα φυσικά μέσα.) Ενώ τα συνολικά έσοδα δεν ήταν ποτέ υγιέστερα, οι μεγάλοι λιανοπωλητές όπως το GameStop καταγράφουν σημαντικές απώλειες.

Η αρχική έναρξη της κίνησης προς downloadable content (DLC) στην αγορά της κονσόλας οφειλόταν σε εταιρείες όπως η GameStop, οι οποίες πραγματοποίησαν κέρδη ρεκόρ κατά τη δεκαετία του 1990 και του 2000 με την κεφαλαιοποίηση της αγοράς παιχνιδιών. Δεδομένου ότι η DLC δεν μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο διαπραγμάτευσης για πίστωση καταστήματος, έγινε η συνήθης πρακτική της βιομηχανίας να συμπεριλάβει τουλάχιστον ορισμένα “in-app purchases”, διότι με αυτόν τον τρόπο μια επιχείρηση κάνει τουλάχιστον λίγα χρήματα από την πώληση ενός χρησιμοποιηθέντος παιχνιδιού.

Με ένα “digital-only” Xbox, το οποίο φημολογείται ότι βρίσκεται σε σημαντικά φθηνότερη τιμή λιανικής από το τρέχον Xbox One S, η Microsoft κινείται προς την κατεύθυνση της εισαγωγής ενός ολοκαίνουριου ακροατηρίου, το οποίο πληρώνει απευθείας την Microsoft. Θέτει επίσης τη Microsoft σε έναν ρόλο πιο παρόμοιο με το Netflix ή το Hulu από έναν παραδοσιακό κατασκευαστή παιχνιδιών βίντεο, ο οποίος ολοκληρώνεται με μια περιστρεφόμενη σύνθεση μήνα-μήνα μέσω του Game-Pass.

Σε αυτό το σημείο, είναι πολύ νωρίς για να πούμε αν αυτό θα καταλήξει ως μια προαιρετική ιδιορρυθμία που είναι μοναδική στη γραμμή του Xbox ή μια πραγματικά ενοχλητική επιρροή στην αγορά. Προς το παρόν, οι κύριοι ανταγωνιστές της Microsoft στον χώρο της κονσόλας, Sony και Nintendo, κάνουν καλά με την προσήλωσή τους στο τρέχον μοντέλο. Ειδικότερα, η Sony προώθησε τις πωλήσεις του αποκλειστικού Spider-Man PS4 του περασμένου έτους σε ένα νέο ορόσημο, σημειώνοντας περίπου 92 εκατομμύρια PS4 που πωλήθηκαν από τον Ιανουάριο του 2019. Αυτό είναι περίπου διπλάσιο από την βάση εγκατάστασης του Xbox One, αν και η πρόσφατη απόφαση της Microsoft να προσφέρει το Xbox Pass σε μη Xbox συσκευές κάνει πολλά για να αλλάξει αυτό το θέμα.

Καθώς η αγορά συνεχίζει να εξελίσσεται προς την αποδοχή των video-games ως υπηρεσία, ωστόσο, μπορεί να είναι μία σίγουρη επένδυση να έχουμε μια πλατφόρμα κονσόλας που να είναι μια φθηνή μέθοδος εισόδου για τέτοιες υπηρεσίες.

- Advertisement -
ΠΗΓΗGeek Wire
Avatar
Chris Georgiou
??? Business & Management Grad. ☕️?‍♀️ Barista @StarbucksCY ?? Author @Techaholic ?? Graphic Creativity ?? Marking Lines

Leave a Reply

  Subscribe  
Notify of

Must Read

Σειρά Diablo και Overwatch στο Netflix

Ότι ''μπινελίκι'' και να ακούει η Blizzard, συνεχίζει ακάθεκτη στα σχέδιά της. Ο διευθυντής της Activision Blizzard δήλωσε ότι η εταιρεία έχει σχέδια για...

Μας είπε η Samsung ψέματα ;

Όπως ισχυρίζεται η Samsung λοιπόν, το Galaxy Z Flip έρχεται με μία υπέρ λεπτή γυάλινη οθόνη (UTG) η οποία δεν φαίνεται και τόσο γυάλινη...

Back Button Attachment Dualshock 4 Review

Back Button Attachment λοιπόν ή αλλιώς προσάρτημα πίσω κουμπιών για το Dualshock 4. Αυτό είναι το νέο αξεσουάρ της Sony, που κυκλοφορεί και στο...

ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΟΥ!! 😱 ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΝΕΑ XIAOMI MI 10 KAI MI 10 PRO! 😍😍 | TechShow #15

Ανακοινώθηκαν τα νέα Xiaomi Mi 10 / Mi 10 Pro και... Ήρθε η ώρα να αναστατωθείς 🙊🤓🙉😉🤯😲 Όλα στο νέο βίντεο https://youtu.be/YkTmwc6d7cA

Dreams Review (PS4)

Dreams άκουγα, Dreams δεν έβλεπα.H Media Molecule σε συνεργασία με τη Sony ήθελε να μας δώσει κάτι το διαφορετικό. Κάτι που θα μας κάνει...