Tuesday, April 13, 2021

Huawei Ελλάδος: Οι προτεραιότητες του νέου επικεφαλή της εταιρείας.

- Advertisement -

Ο marketing director, Πέτρος Δρακόπουλος και ο retail director και CTA Retail, Θάνος Ψυχάρης παρουσίασαν αναλυτικά όλες τις τελευταίες ενημερώσεις γύρω από την ανάπτυξη της Huawei, ενώ επίσης ανακοίνωσαν μερικά από τα νέα λανσαρίσματα για τους επόμενους μήνες στην ελληνική αγορά.
Η εταιρεία ενημέρωσε επίσης και για τις τελευταίες εξελίξεις και τη στρατηγική της Huawei γύρω από το Huawei Mobile Services (HMS) με την εταιρεία να δεσμεύεται ότι το AppGallery θα συνεχίσει να εμπλουτίζεται διαρκώς με νέες top εφαρμογές, με στόχο να προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες αλλά και προνόμια μεγάλης αξίας στον καταναλωτή.

Η Huawei παρόλες τις προκλήσεις των τελευταίων δύο ετών δεν παύει να σημειώνει θετική πρόοδο, να κατακτά σημαντικά μερίδια αγοράς, επισήμανε σε διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου της Huawei CBG Ελλάδος, ο νέος country manager, Andy Miao, ο οποίος ηγείται πλέον των κινήσεων της Huawei στην ελληνική αγορά στον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων.Σημαντική η ελληνική αγορά για τη Huawei

Όπως ανέφερε και ο νέος country manager της Huawei CBG Ελλάδος, Andy Miao, μιλώντας για την ελληνική αγορά τα έξυπνα ρολόγια έχουν γίνει η πρώτη επιλογή των καταναλωτών (με αλματώδη αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 167% από το 2019) και τα wireless ακουστικά της να κερδίζουν ολοένα και περισσότερους χρήστες με στόχο την πρωτιά το 2021. Επόμενα βήματα της Huawei για το 2021 είναι η ένταξη νέων εφαρμογών και περαιτέρω ανάπτυξη του AppGallery αλλά και πολλών συνεργειών με παρόχους περιεχομένου για τη δημιουργία επιπλέον παροχών για τον καταναλωτή, ενώ τελικός στόχος είναι να βελτιστοποιηθεί η εμπειρία του καταναλωτή.

Για να μην χάνεις τα Νέα μας ακολούθησε μας στο Google News.

- Advertisement -
ΠΗΓΗinsider

Must Read