Το Netflix με διαφημίσεις σύμφωνα με πληροφορίες θα μπορούσε να έρθει μέχρι το τέλος του έτους

- Advertisement -

Το Netflix είπε πρόσφατα στους υπαλλήλους ότι η νέα βαθμίδα διαφημίσεων της εταιρείας σε χαμηλότερη τιμή μπορεί να έρθει μέχρι το τέλος του έτους, σύμφωνα με μια αναφορά από τους New York Times την Τρίτη.

Η εταιρεία δυσκολεύεται καθώς ο ανταγωνισμός μεγαλώνει: Οι μετοχές υποχώρησαν τον περασμένο μήνα αφού το Netflix ανέφερε την πρώτη τριμηνιαία απώλεια συνδρομητών σε περισσότερο από μια δεκαετία.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Netflix, Ριντ Χάστινγκς, δήλωσε τον Απρίλιο ότι η εταιρεία ήταν ανοιχτή στην προσθήκη διαφημίσεων στην υπηρεσία, σοκάροντας τη βιομηχανία των μέσων ενημέρωσης και της διαφήμισης. Ο Χέιστινγκς αρνιόταν για χρόνια να ανεβάσει διαφημίσεις στην πλατφόρμα.
“Όσοι ακολούθησαν το Netflix γνωρίζουν ότι ήμουν κατά της πολυπλοκότητας της διαφήμισης και φανατικός θαυμαστής της απλότητας της συνδρομής. Αλλά όσο κι αν είμαι θαυμαστής αυτού, είμαι και πιο θαυμαστής των επιλογών των καταναλωτών.” Ο Χάστινγκς είπε στην κλήση μετά τα κέρδη τον περασμένο μήνα. «Και το να επιτρέπεται στους καταναλωτές που τους αρέσει να έχουν χαμηλότερη τιμή και είναι ανεκτικοί στη διαφήμιση, να πάρουν αυτό που θέλουν είναι πολύ λογικό».

Ο Χάστινγκς πρόσθεσε τον Απρίλιο ότι το Netflix (NFLX) προσπαθούσε να βρει πώς να φέρει διαφημίσεις στην πλατφόρμα «κατά τα επόμενα δύο χρόνια». Αλλά αυτή η διαδικασία φαίνεται να επιταχύνεται. Το Netflix, το οποίο αρνήθηκε να σχολιάσει αυτή την ιστορία, προσπαθεί να βρει τρόπους για να φέρει περισσότερα χρήματα, να σταματήσει την αιμορραγία στη Wall Street και να αντιστρέψει την αφήγηση για τις μετοχές του.
Ωστόσο, η είδηση ​​τρόμαξε τους επενδυτές, με αποτέλεσμα η μετοχή του Netflix να υποχωρεί κατά 1% μετά την έκθεση. Οι μετοχές ήταν υψηλότερες πριν από την ιστορία των New York Times.
Ένας άλλος τομέας δημιουργίας εσόδων που έχει εξερευνήσει το Netflix είναι πιθανώς να περιορίζει την κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης μεταξύ των συνδρομητών του. Το σημείωμα προς τους υπαλλήλους φέρεται επίσης να ανέφερε ότι το Netflix θα ξεκινήσει αυτή την προσπάθεια κωδικού πρόσβασης περίπου την ίδια στιγμή που θέλει να κάνει το ντεμπούτο του στη διαφήμιση.
Τον Μάρτιο, η εταιρεία είπε ότι εργάζεται εδώ και ένα χρόνο για τρόπους που «να επιτρέψουν στα μέλη που μοιράζονται το σπίτι τους εκτός του νοικοκυριού τους να το κάνουν εύκολα και με ασφάλεια, ενώ παράλληλα πληρώνουν λίγο περισσότερα».
Το Netflix ανέφερε τον Απρίλιο ότι έχει 221 εκατομμύρια συνδρομητές, καθιστώντας το ηγέτη στην αγορά ροής, αλλά ότι έχασε 200.000 χρήστες το πρώτο τρίμηνο του 2022. Αν αυτό δεν ήταν αρκετά κακό, σημείωσε ότι αναμένει να χάσει άλλους δύο εκατομμύρια το δεύτερο τρίμηνο.
Η απώλεια συνδρομητών και η κακή καθοδήγηση έχουν οδηγήσει τους επενδυτές να αμφισβητούν τη μελλοντική ανάπτυξη του Netflix, ακόμη και ολόκληρης της επιχείρησης ροής.

Για να μην χάνεις τα νέα μας ακολούθησε μας στο Google News, αλλά και σε Facebook, Instagram, Youtube και Tik Tok

- Advertisement -

Must Read